takalone

 بــے تو ..... بــے تو ..... بــے تو ...... بــے تو ...... بــے تو ......

 
بــے تو بودטּ را مَشـــــ ـق مــے کُــنَـ ـم
 
 تا شــــایَـد بــے تو بودטּ را یاد بگیـــرَمــ
 
 نمــے دانَمــ چـــرا مـــاننـد بَچــﮧ تَنبَـلـ ـهـا شُــدم
 
 کــﮧ هَر چــﮧ مَــشـــ ـق مــے کَـنــــن یاد نمــے گیــ ــرم .. 
بــے تو ..... بــے تو ..... بــے تو ...... بــے تو ...... بــے تو ..... 
یاد نمــے گیــ ــرم ..
 
یاد نمــے گیــ ــرم ..


نظرات شما عزیزان:

jmc
ساعت9:55---27 مرداد 1392
با سلام. سایت خوب و جالبی داری اگه میشه با هم تبادل لین کنیم. من دو تا سایت دارم یکی سایت خرید کارت شارژ و یکی دیگه هم سایت دانلودی هستش. اگه میشه هر دو سایت منو لینک کنین.
این ادرس سایت کارت شارژ من هستش.
scary.1000charge.com
عنوان سایت کارت شارژ این باشه.. خرید کارت شارژ ایرانسل. همراه اول . رایتل و تالیا با 100%تخفیف.
----------------------
اینم ادرس سایت دانلودی من هستش
hamechihas.loxblog.com
----------------------
ممونم.

اگه منو لینک کردین فقط کافیه به سایت من بیایین همون سایت دانلودی من و در قسمت نطرات فقط کافیه که بگین مدیر فلان سایت هستین و بگین که ما رو با چنین اسمی داخل سایتتون لینک کنین.


mojtaba
ساعت9:48---27 مرداد 1392
سلام.وب زیبایی داری.ایول.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags: بی تو, تنها ترینم, خستم,